Hodiny DCF - zkusenost a dotaz na radu

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Prosinec 21 15:54:44 CET 2006

No, neviem ci je to uplne tak. Raz som sa nudil u zubarky v cakarni, tak
som sledoval sekundy. Zrazu mi zacal blikat symbol radia na hodinkach.
Trvalo to asi 2 minuty, kym prestal blikat. Nechcem sa hadat, neviem ako
su tie hodinky robene. Ale ako sa toto vysvetli?

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises