Re:zapojenie motora D/Y 380/220

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 21 12:36:24 CET 2006

Civky jsou na 220V. Pokud se zapoji do hvezdy tak mezi stredem
a druhym fousem civky je fazove napeti 220V (resp. 230V).
Pokud by se zapojil do trojuhelnika pak na civce by bylo sdruzene
napeti 380V (resp. 400V) a to uz by se ji nemuselo libit.
Tenhle elektromotor zapojeny do trojuhelnika bys mohl pouzit
v siti 120V pokud u nas takova jeste nekde je.

Pokud se zapoji do