modely EL34 a ECC83

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Prosinec 21 10:14:54 CET 2006

no je to improvizacia jak prasa, toto je prva vec co som doma robil
odkedy som odisiel do zenevy a ako som vcera zistil vsetky moje
elektronicke veci mi niekto (rozumej mama) zmizli... Predpokladam ze to
zabalila a vyhodila. To je dan za to ze tu clovek nebyva ;-) Takze som
rad ze som vobec nasiel kus dratu a ten naaahodou pasoval do tej
sietovej zasuvky :-)
b.