Re: zkušenosti s QN 599 26

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Prosinec 20 21:20:01 CET 2006

U Bucka ten odkaz nejak nefunguje. Ale pokud to je to teplicke rele, par
nefungujicich jsem rozebral a podle velikosti kontaktu bych tem 3 A (do
odporove zateze) veril. Co si tak pamatuju, ke kontaktum byly pomerne tenke
paskove privody.
Andel

----- Original Message -----
From: "Jan Peterka" <peterka256@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 20, 2006 6:32 PM
Subject: zkušenosti s QN 599 26

Jake mate zkusenosti z historickym relatkem QN 599 26 a spol.
http://www.bucek.name/index3.php?id=reletdat_releqn5992624v0t04a_75c00_
Podle papiru by měla vydrzet 15V/3A coz se mi moc nezda.
Potrebuji spinat cca 40 elektromagnetu 230V/0,17A zapojene pres usmernovac.
Tech relatek mam opravdu hodne (stovky) takze kdyz sem tam nejake
odejde nebude to moc vadit, aplikace neni nejak kriticka.