"Podvojná linka"

Středa Prosinec 20 19:24:25 CET 2006

Hezký večír,

    klasická paralelka tohle neumí, pokud se totiž chce takhle předávat
hovor, pomocí tlačítka, tak je potřeba nějaká krabička. Když jsem dělala
na ústředně, tak se tomu říkalo RTS - Ředitelsko Sekretářská Souprava.
Příchozí hovor začal podle nastavení soupravy zvonit na jednom nebo na
všech telefonech a někdo jej vzal. Pokud to nebylo pro něj, stiskl
tlačítko a předal hovor jinam. Tahle souprava uměla dokonce i určit komu
hovor předám. Jaký to byl typ nevím, jen si pamatuji že to byla bednička
s asi milionem relátek a to celé MADE IN SLOVAKIA čili Tesla Liptovský
Hrádok :-))

    Některé telefony to umí sami o sobě, ale pak je nutné propojení
telefonů mezi sebou.  Stejnou službu umí i některé pobočkové telefonní
ústředny.

    Vyzváněcí proud by měl být 110V 25Hz superponovaných na linkovém
napětí, ale bezpečně to chodí i ne nižší napětí a pokud se klasický
telefon zapojí do zásuvky, tak zvoní také hezky (jen se nesmí najít
nějakej mameluk co by ho zvednul, jako jeden můj kolega ... )

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!