OT: nakup suciastok v Bratislave - vylev :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Prosinec 20 10:55:38 CET 2006

jano ale ty velmi dobre vies ako to tam funguje. S behom vyuky nesuvisi
nic, za 5.5 roka co je cas potrebny na ziskanie inziniera som sa na
fakulte dostal do styku s pajkovackou len raz (slovom len raz). Boli to
cvicenia z impulznych obvodov, ktore sme mali s ing. Mikom na
mikroelektronike. To bola nadhera, presne takto som si predstavoval
cvicenia. Vypocitali sme na zaklade zadania nejaky obvod, potom sme si
ho zlepili a zmerali ci to funguje tak ako ma. Ludia sa naucili spocitat
obvod a pouzit rozumne hodnoty suciastok, ked mal popalene vsetky prsty
tak pochopil ze aj inzinier musi vediet pajkovat, naucili sa pouzivat
meracie pristroje. To boli najlepsie cvicenia ake som kedy mal. To bola
zaroven aj jedina prilezitost za 5.5. roka kedy sme potrebovali nejake
suciastky :-) Takze predajna suciastok na FEI nema vobec ziaden vyznam,
tych par ludi co nieco bastlia idu pozret tie neme tvare ku slonovi :-)
Potom sa cudujes ze vsetko z "10 veci co vas nenaucia na univerzite" je
uplna pravda. Jeden z nich je aj ze existuje minimalne 10 druhov
kondenzatorov :-)
Ale to sme uz zase trochu mimo...
b.