GSM - koaxial - vyzarovani

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Prosinec 20 10:27:41 CET 2006

MM> Ano, ved to aj ja tak chapem a som to napisal. Mna len silne zaskocila veta
MM> " nie vsetky prudy potecu vnutrom koaxu. ", ktora je formulovana tak, ze
MM> opletenim prud nema pretekat. O to viac, ze to tak formuloval clovek, o
MM> ktoreho odbornych vedomostiach niet pochyb.

Formuloval bych to jinak:
"Potecou proudy nejen vnitrkem koaxu, ale i po vnejsim povrchu."

MM> Potom lahko vznikne u neskusenejsieho cloveka nazor (ktory som uz par-krat
MM> pocul medzi laikmi), ze prud do ziarovky tecie iba  fazovym vodicom, nie aj
MM> nulakom. Ten je tam len tak zo srandy.

Domnivam se ze konference nema suplovat zakladni elektrotechnicke
vzdelani, tyto znalosti se od diskutujicich implicitne ocekavaji.
Proto obcasne zjednoduseni nebo volnejsi formulace by nemely byt pro
ucastniky nesrozumitelne.
Myslim ze si nakonec rozumime.

Tomas