GSM - koaxial - vyzarovani

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Prosinec 20 09:33:44 CET 2006

> [...]
MM> zakoncovaci odpor (terminator), je celkom zrejme kadial prud potece. Pritom
MM> kabel nema ako vediet, ci tam ma pripojenu prisposobenu antenu alebo
MM> rezistor
MM> Povrchove prudy nemusia byt pri symetrickom tienenom vedeni. Tam sa energia
MM> prenasa vnutornymi vodicmi uzavretym okruhom a opletenie ma vylucne funkciu
MM> tienenia. Vtedu staci to opletenie pripojit aj len jednym koncom.
MM> Preto profi rozvody signalu (aj napr. nf) byvaju vzdy symetricke. Ale to Vy
MM> predsa (ako byvaly rozhlasak) velmi dobre viete.

Neterba kamenovat.
Co se tyka toku energie kabelem mezi zdrojem a zatezi mate pravdu.

Zde se ale jedna o situaci kdy antena nema radnou protivahu a koaxial
funguje jako cast protivahy. Jedna se i jiny proud nez ten ktery tece
uvnitr. Navic tam bude zcela urcite stojate vlneni (jedna se o
antenu), takze podminky pro vyzarovani temer idealni.

Tomas