OT: nakup suciastok v Bratislave - vylev :-)

Peter A. max13@atlas.sk
Úterý Prosinec 19 20:45:53 CET 2006

Ak mas na mysli obchod FAPEL na prizemi FEI STU co patril pod RELA tak
ten uz od zaciatku tohto semestra pokial viem neexistuje. Navyse jeho
ceny boli vysoke (velmi vysoke) a sortiment sa obmedzoval na DIL. SMT?
Zabudnite.
Vo vseobecnosti nejak vsetky obchody po prazdninach zmizli co tam boli.
Vsak tam uz nemame ani poriadnu kopirku.

PA