Zalohovaci baterie v Olympusu C750

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Prosinec 19 19:38:05 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 19.12.2006 od JD:

> Na hlavni desce vedle drzaku pametove karty je pripajena knoflikova
> zalohovaci baterka, ktera ale nema zadne oznaceni krom cisla 39 a
> symbolu + na kladnem polu. Baterka ma nyni 1.35V. Potreboval bych
> znat puvodni napeti teto baterky, tedy jestli byla 1,5V nebo 3V. Z
> googleni a stranek fulguru moc moudry nejsem (na strankach fullguru
> se sice chlubi ze maji clanky vsech moznych provedeni a jeden velmi
> podobny tomuto tam maji i na obrazku, ale v nabidce sem nenasel
> nic..). Prumer baterky je 6-7mm, foto zde
> http://buger.czechian.net/_data/olymp.jpg

Ta fotka stoji za prd. Kdyz fotis baterii, musis prece vyfotit baterii
a ne rovnou dve cele desky s pulkou stolu. Jinak, mohl by to byt
klidne take kondenzator, ktery se ve fotacich bezne pouziva, napriklad
neco podobneho jako toto:

http://www.panasonic.com/industrial/components/pdf/ABC0000CE19.pdf

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory