Nabijecka

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Prosinec 19 13:56:41 CET 2006

Konkretne proti rychlonabijeni nemam nic. Jen se za mych mladych let
doporucovalo 0,1C a od te doby jsem nenasel duveryhodnou informaci, ze
by nabijeni vetsim proudem bylo vyhodnejsi. Doba nabijeni pro mne zatim
kriticka nebyla, takze vic nez 0,5C nepotrebuji. Jenze pro aku od 1000
do 8000 mAh tohle nabijecka s pevne nastavenym proudem tezko splni.

Shodou okolnosti jsem si vcera zmeril charakteristiku pri nabijeni 0,3C
a -dU je v grafu patrne.

Shodou okolnosti jsem tyhle dve nabijecky od Sanya zvazoval (spis tu
pomalejsi MQR02), ale zrovna je v GESu meli vyprodane.

Zdenek