STOP: Re: teraOT: hra na klavir

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Úterý Prosinec 19 09:27:18 CET 2006

Dekuji za tipy. Tohle jsem presne potreboval. Jednalo se mi o to zjistit
jaka je klasicka 'hitovka' v tomto oboru. Kdyz se me nekdo zepta na
hitovky v oblasti elektroniky
tak reknu hned horowitz/hill the art of electronics a pak take
microelectronic circuits (ktera je dle meho nazoru mnohem lepsi nez
horowitz), ovsem v oblasti klaviru nemam paru.
Jinak jsem sve drahe polovicce koupil yamahu clavinova CLP230. Myslim ze
je to pomerne dobry kompromis mezi klasickym a digitalnim pianem (tedy
takovy aby to nezrujnovalo bankovni ucet :). Klasicke piano mit nemuzeme
kvuli sousedum :)
O klavesach bych osobne vubec neuvazoval protoze mam za to, ze je to
uplne jiny hudebni nastroj. V podstate s pianem nema nic spolecneho. A
vzdycky kdyz vidim klavesy, tak si predstavim 80 leta a Michala Davida
(nic proti, je to supr muzikant :).

To co jsem koupil nema krome solidniho zvuku piana a asi jeste dalsich 8
zvuku zadne jine ficuriny. Ale pianovy zvuk je k nerozeznani od piana.
Po herni strance to samozrejme _zatim_ nemuzu posoudit. 8)

dik
d.

Moje dcera se letos zacala ucit na piano na ZUS (ktere ja stale rikam lidovka  ;-)  a porad pouzivaji "Klavirni skolu pro zacatecniky", ze ktere jsem se ucil i ja. Nasel jsem ji napr. tady http://www.hudebni-dum.cz/good.php?goodId:700%7CKlavirni-skola-pro-zacatecniky. Je tam na zacatku takovej klasickej pokec co je to nota, stupnice, jaxe maji drzet ruce, u cviceni je prstoklad, atd...