Miniklavesnica

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Prosinec 17 19:26:08 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 17.12.2006 od Jan Kral:

> Skoda takoveho soukromniceni. Taky by me zajimalo a treba i vice
> lidi.

No kdo chce neco komercniho, tak proste at se mi ozve mimo konferenci,
nebudeme tady prece delat business. Ostatni to otravuje a pak mi tu
akorat tak kazdy pise, ze to stoji za prd, kdyz chci nekomu s necim
pomoci :-) To prece neni zadne soukromniceni, ja jen nejsem pro nejake
domlouvani si kseftu v konferencich, sam jednu konferenci provozuji a
nemam to rad jako administrator...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem