Re: Re: Spectrum analyzer v pásmu 850 - 1900 MHz

pyrin pyrin@volny.cz
Neděle Prosinec 17 18:19:43 CET 2006

A co použít 16bit PWM místo D/A ? Na výstupu si uděláte třeba rozsah od 10
do 15V s rozlišením 16bitů. Když to podepřete třeba těmi 10V, tak zbytek
může být laditelný.
pyrin

----- Original Message -----
From: "pavel pavlp" <pa-vep@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 17, 2006 5:42 PM
Subject: Re: Re: Spectrum analyzer v pásmu 850 - 1900 MHz

1. Při volbě DA převodníku, jako zdroje ladicího napětí mám dilema jaké
rozlišení zvolit, použil jsem nyní 10bitů ale protože varikapy nemají
lineární charakteristiku , bude potřeba ladící napětí měnit v závislosti na
křivce použitého varikapu, nebo lépe charakteristiku interpolovat úsečkami a
vypočítat hodnotu pro DA. Myslím si , že deset bitů bude málo, protože když
budu někde v lineární části varikapu bude přírustek DA postupný a zase v
jiné oblasti může skokově narůstat.
2. Taky bych chtěl měnit ladící napětí v nějaké oblasti , třeba 10-15V a
zoomovat určité frekvenční pásmo, tady pak zbude pro rozlišení u 10bitů DA,
jen malý počet digitů .

Jaké by teda bylo potřebné rozlišení DA, máte nějaké zkušenosti ?
Naproti tomu AD asi nemá velké nároky na rozlišení.

http://visualprog.cz/SpectrumAn/SpectAn.htm

.NET C# professional developer ( Realtime,XML,B2B communication )
http://www.visualprog.cz