Re: sdílení WiFi

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Neděle Prosinec 17 16:47:36 CET 2006

Podla mojich skúseností býva pripojenie internetu cez USB často hotové
nešťastie. Raz to chodí, inokedy nie. Asi podľa nálady. Volil by som
pripojiť notbook cez sieťovú LAN kartu.

                                  Milan  Mlynarčík

Situace: počítač s připojením na Internet pomocí kabelového modemu.
Notebook s WiFi kartou. No a požadavek je jak ten kabelový internet
zpřístupnit na notebooku. Sám si našel tuto sadu
http://www.electroworld.cz/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-electroworldC
Z-Site/cs_CZ/-/CZK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=_R.z6oZKTSpSR0EjR
WFBwx1z0000rslJtHB8?ProductID=o53D4QFHcS4AAAEO0ZhCGhi7&CatalogCategoryID=nA_
D4QFHrJoAAAEO1T803xij

    Otázka je, je to co potřebuje ? Já si myslím že ano, ale jak jsem
již říkala ...

    Případně nějaké jiné vhodné řešení pro člověka co technice moc
nerozumí, páč je lékař ?