ATX zdroj - jak proverit

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Prosinec 17 00:30:59 CET 2006

Co se týče zdrojů, tak si myslím, že to probíhá následovně. Dřív než ve
velkoskladu se nic určitě pořádně testovat nebude. A tam to spíš bude tak,
že tam ty zdroje sbírají a buď je rovnou vyhazují kvůli nerentabilitě
(otestovat, zabalit a poslat výrobci zabere čas) nebo po nahromadění je bez
testu pošlou výrobci, ať se s tím nějak vyrovná. Na nějaký přehnaný
testovaní VO zaručeně nemají kapacity vzhledem k množství zboží, který
prodají. Když i malá firma o 120 zaměstnancích a k tomu pár kšeftů bokem
udělá v hardware obrat 2 miliony ročně, tak kolik udělají firmy, které se
skládáním živí? Jen pro ilustraci, jednou nám eD'system omylem poslal dodáky
k HDD, který posílali do jinýho VO. Těch disků bylo na těch dodákách několik
desítek možná i stovek, ještě někde mám schovaný ty papíry od toho.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death