Leptani DPS

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Prosinec 16 13:32:12 CET 2006

No mluvilo se o rozteci 0,4 mm, z toho jaksi u SMD figury nevychazi mezera 0,2mm, ale mensi, protoze potrebujete take nejaky presah,
aby tam byl nejaky objem pasty pri letovani pretavenim.
Nakonec je tam doporucena figura, a ta ma SMD plosku az 0,28 mm, takze zbyva 0,12 mm.

Danhard
*******

Myslim ze zrovna Kohout by to mel dokazat. Kdysi mi rikal, ze pro exponovani
pouziva mekke RTG zareni (nejaky rentgen ziskal z VUSTu) a zatim co vyrobci
PCB pouzivaji nejakou navalcovanou emulzi, ktera je tlustsi, on pouziva
nastrikanou v tloustce par mikronu. I kdyz me potom prekvapilo, ze nechtel
obrazek ve vetsim rozliseni nez 300 DPI. Ale to je uz hodne davno a co
pouziva ted, nevim. Jinak tady se mluvilo o rozteci 0,4 mm (0,2 cara a 0,2
mezera?) a to dokazu i ja s inkoustovkou 300 DPI (ale uz ta cara nesmi byt
sikmo). Chce to radeji 18 um med, aby se to tolik nepodleptavalo.
Andel