Ako na dialku restartnut pocitac?

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Sobota Prosinec 16 08:37:22 CET 2006

To zapnuti mi makalo spolehlive paklize byl pocitac predtim softwarove vynuty
Treba z windows
Paklize byl vypnuty natvrdo vypinacem nebo vypadkem el. site tak se takto nedal zapnout

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Krafcik
Sent: Saturday, December 16, 2006 8:06 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ako na dialku restartnut pocitac?

Dobrý den.

Jde to, ale chce to na to mít MB, správnou síťovou kartu a je třeba to mít povoleno v BIOSu jako událost, která smí zapnout PC. Prakticky jsem to nikdy nezkoušel.

Vypínání a zapínání a podobné kejkle s Windows na dálku jsou řešeny v resource kitech k Windows. Ten obsahuje i shutdown.exe, který se sice spouští z lokálního disku lokálně, ale má možnost ovládat vzdálený počítač. Je samozřejmě nutné k tomu mít oprávnění, jinak PC neposlechne
- většinou, mého soused klidně vypnete.

Pavel Krafčík