Nabijecka

JD jirkonf@seznam.cz
Pátek Prosinec 15 16:50:10 CET 2006

Moje nabijecka je tady

http://buger.czechian.net/images/charger.gif

... ale stale tam nemam Q2, R5, R12, R8 mam cca 10K a Q2 samozrejme
zkratovany (je treba aby po vyndani baterek stouplo napeti na vstupu 1
IC2 nad 2V). Tlumivka je tam  FED 100,0µH / 5A z GESu. Vyvody na baterie
1 +, 4 GMD, 2 a 3 termistor, Rth, Rtl podle termistoru, uz si nepamatuju
jake sem tam daval, ale termistor tam mam nejaky 10K taky z GESu. Je to
na 2baterky, proud 300mA, paralelne k R6 mam jeste dalsi 2R2 se spinacem
- prepnuti na 600mA (mam accu s ruznou kapacitou). Proto je cely menic
pocitany na 600mA. Napajeni cca 12V. Funguje to k plne spokojenosti.

Ges ma na strankach ze tu tlumivku vede pouze do vyprodani zasob. Na
jaky proud musi byt v tomto (step-down) zapojeni dimenzovana tlumivka?
Na vystupni proud (600mA) nebo na "proud spinaciho prvku" (2 x Iout)
urceny na mem obrazku paralelni kombinaci R1, R9, R10, R11 ? V
datasheetu to ne a ne najit...

JDrozd