modely EL34 a ECC83

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Prosinec 14 22:53:24 CET 2006

Vypada urcite dobre. Az donedavna jsem mel RX Tesla 3P2, docela povedeny
prijimac vyrobeny mozna jen v desitkach kusu. Leta uz jsem na nej
neposlouchal a nedavno jsem jej venoval znamemu, u ktereho snad neskonci ve
sbernem dvore. Mel jsem skvelou antenu vecko 2x 42,5m nad ctyrpatrovymi
domy, ktere "kopirovaly" zespodu tvar anteny ( asi jsem to mel napsat
obracene ). Tehdy jsem slysel i to, co vyhlaseni dxmani v Praze proste
neslyseli. Za toto "radio" jsem si dal lampovy nf zeslovac z radia
Stereodirigent. Osazeni lampami si uz nepamatuji, ale daji se zjistit a
urcite existuji i lepsi. Byla to fakt ostra rezba a ten prednes, ze na to
dodnes vzpominam. Proste naprosto super. Nadherna dynamika.
Tak preju at se s lampami dari.
Jindra Polivka

skor som si chcel pozret ako vyzera ten 'kulatejsi' zvuk :-) pohrat sa
trochu s parametrami a trochu to vytunit... Set suciastok od vyrobcu nie
je ziadne vzruso :-)