Vyber Pracky se susickou

Mirek Paták mi3@iol.cz
Čtvrtek Prosinec 14 13:36:43 CET 2006

Pračka se sušičkou = kočkopes; podle mne mají své opodstatněni jen tam kde
není pro 2 spotřebiče místo; AEG ELECTROLUX  je dle dosavadní zkušenosti
dobrá volba. Mirek

-----Original Message-----
From: Jaroslav Lukesh [mailto:lukesh@seznam.cz]
Sent: Thursday, December 14, 2006 1:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vyber Pracky se susickou

Kdysi tady pracky sly, zapomente na whirpool, indesit a pochybne nazvy.

Naopak jako vyrobky s nejdelsi zivotnosti vypadaji miele, siemens a bosch.
Ten bosch ale ma takovou mou malou skromnou podminku (ranu jistoty) -
dynamicke vyvazovani bubnu pri zdimani, jinak plastova vana by zrejme
nevydrzela tolik. Bosche mame doma (s vyvazovanim) >rok, pere 2..5 pracek
denne, coz odpovida zhruba 8 letum provozu tak jak ho pocita vyrobce (3
prani za tyden). Se susickou jsem chtel taky, ale nebyly na ni finance.
Zadny displej - k cemu by byl, jednoduche ovladani - knoflik teploty,
programu a par tlacitek. Diplej musite cist a to zdrzuje, knofliky nastavite

popameti.Umi si zmerit spinavost vody z prani, zvazit pradlo a podle toho
pere. Taky to chce nejakou dobu zabehu, nezdimat od zacatku na nejvyssi
otacky (ja tomu dal 2 tydny). Ad otacky - mame 600/400 otacek, u 1000 se
trha pradlo a pochybuji o dlouhe zivotnosti lozisek. Tech 600 se mi jevi
jako idealni z hlediska zivotnosti. Manzelka si nestezuje, ma to velky buben

a tak pradlo je vcelku vyzdimane. Zdimacka (1460ot.) uz z nej moc vody
nevytahne, zato pradlo pak nic moc nevydrzi.