Shanim sata 500G, vlazny, netopici jako kamna

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 14 13:10:38 CET 2006

Mam tady za sebou 19" rack a v nem case od Compaq 1850R v kterem mam jiz
nejaky jiny HW, ale vetraky zustaly, pokud je vsechny zapnu tak mam pocit,
ze musim zkontrolovat kolecka te skrine aby to nezacalo jezdit po mistnosti.
Zlate 1U servery zcela bez vetraku :-)

Z tohoto duvodu nekupuju servery ktere vlastnim fukem ventilatoru neudrzi
alespon CD ve slim obalu na prednim panelu :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Novotny Pavel
Sent: Thursday, December 14, 2006 12:22 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Shanim sata 500G, vlazny, netopici jako kamna

Tema jsem nesledoval a tak se omlouvam, pokud to tu jiz zaznelo.
Pokud jde o hlucnost a zahrivani tak se vse toci kolem ulozeni rotoru disku,
pokud se nepletu tak u vsech 500GB jsou fluidni loziska a tak by s hlucnosti
a zahrivanim nemel byt az takovy problem. Dalsim zdrojem hluku  je
vystavovaci mechanismus hlavicek.
Mam v PC 2x 320GB HDD a v podstate nejsou slyset. Pro teplote namahane
prostredi jsou doporucovany RAID edice, ktere maji promaklejsi thermal
management. Dalsi co muzete udelat je nekupovat plastovy, ale Alu ramecek a
pak vam to muze byt celkem jedno zda to protopi 8.2 ci 9.9 W.

Pokud jde o spolehlivost tak bych to osobne seradil

Hitachi
WD
Seagate, Samsung, ...