Vyber Pracky se susickou

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Čtvrtek Prosinec 14 12:47:56 CET 2006

Ja myslim ze podobne ficuriny jako timelight nebo jak to marketingari
zovou (ta v te reklame) s displeji jsou uplne naprd. Cim vic je v tom
procesoru tim rychleji
se to pokazi. Ja kdyz jsem kupoval pracku se susickou, tak jsem hledal
jeste takovou, do ktere se nalije 5 litru avivaze a narve cela velka
krabice prasku a ono si to
ten prasek s avivazi davkuje samo. Samozrejme jsem nic vhodneho nenasel.

A kdyz tak nad tim premyslite, je docela zajimave ze pokrok ve vsech
kuchynskych potrebach pro obycejnou domacnost neni az zase tak velky.
Rozdil mezi virivkou
se kterou prala moje babicka a automatkou zas neni tak velky na to ze je
mezi nimi vekovy rozdil alespon 2 generaci.

Jo ale abych byl konkretni, nakonec jsem koupil kombin hoover.