[OT]: Vyber notebooku - znovu

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 14 12:30:09 CET 2006

IBM vam nepraskne :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of APa
Sent: Thursday, December 14, 2006 12:19 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: [OT]: Vyber notebooku - znovu

> zatracuji, tak me slouzi ke spokojenosti. Problemy jsem nemel
> ani s instalaci linuxu (bezel mi na nem slacware, fedora,
> ubuntu) a to nejsem zadny linuxovy odbornik, takze mi to
> muselo bezet na prvni pokus bez nejakych slozitych hacku a
> hledani ovladacu po netu (vyjma slackware)

Je to bezna konfekce to HW uvnitr, notebook je o mechanicke odolnosti a
ergonomii (navrhu), to ostatni je u vsech identicke. Nejlevnejsi notebook s
Windowsy XP byl (je) nejakej Acer (pokud se bavime o znackovych).

Mel jsem acera, prasknul snad 5x, mel jsem dela, prasknul snad 5x, porad na
stejnym miste - chyba konstrukce. FSC mi sice nepraskly, ale zase mi
pripadaji vetsi a mene ergonomicky (asi jak ktery model, nejde brat
generalne).