IP komunikace s ustrednou Alcatel OmniPCX

jordan jordan@pobox.sk
Čtvrtek Prosinec 14 09:33:30 CET 2006

Takuto ustrednu spravujem. V podstate je niekolko moznosti ako vytiahnut
info o hovoroch. Prihlasit sa telnetom na ustrednu a vyexportovat si
zoznam hovorov (sialena struktura). Potom to cez FTP zobrat na PC a
spracovat dalej.
Dalsia moznost je oficialny soft OmniVista4670 (licencia cca 200 tis. SKK)
a vyzaduje si to samostatny server - neznesie sa to s nicim.
My to riesime tak, ze vytiahneme subory cez FTP (ticket files) a potom sa
to na linuxe spracuje do rozumnej podoby textoveho tvaru. Nasledne sa
tento textak sparuje v mojom vlastnom softe s vypisom od T-comu a spravia
sa potrebne vystupy (podrobne vypisy na klapky a inych asi 7 vyhodnoteni)