Spolehlivost datovych ulozist - bylo stehovani XP na jiny disk

Bitovod hw@prelude.cz
Čtvrtek Prosinec 14 00:02:54 CET 2006

Videl bych to podobne, ale nejak mi neni jasne, co by s tim panove od
Symmetrixu meli delat, zvlast, kdyz uz je to dodane a nejakych par let
funkcni - teda az na ty odchazejici disky :) Tohle opravdu nebylo pole za
sto tisic, takze to zrejme zahrnujou do nakladu a neresi. Fakt je, ze jsme
nezazili, ze by disk odesel za chodu, vzdycky pri vypinani ci restartu. Ale
kazdopadne tohle se bude odstavovat, uvidime, co udela to nove ve stejnych
podminkach.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Aigor" <Aigor@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 13, 2006 6:18 PM
Subject: Re: Spolehlivost datovych ulozist - bylo stehovani XP na jiny disk

=================== Puvodni zprava =================
From: Bitovod <hw@prelude.cz>
Subj: Spolehlivost datovych ulozist - bylo stehovani XP na jiny disk
Date: 8. prosince 2006, 03:04:07
> Vzhledem k tomu, ze o spoustu veci se nam staraji dodavatele, tak to mame
> celkem dobre zdokumentovane - kazdopadne panove, co nam vozi nove disky,
> jsou bud otrli, nebo je to normalni, staci zvednout telefon a ohlasit, ze

Reaguju trochu pozde, protoze kazdy den nectu postu, ale tohle me pobavilo.
Nahodou prauju v podobne instituci, ale kdybych mel reklamovat po kazdem
restartu
pole nejakje ten disk, asi bych brzo zametal chodnik pred svym byvalym
pacovistem
a to i presto, ze mame hodne dobre smlouvy s dodavateli a vymena by nas
nestala
(obrazne) ani korunu.

> kazdopadne kdyz vytahnu suplik z pole, da se na nem jakz takz udrzet ruka,
> takze nijak tragicke to nebude.

hmm, tak tady bych videl zakopanyho psa. Pokud mate klimacku na 18st a ten
disk je
na hranici udrzitelnosti, docela bych chapal ze po vystydnuti na tech 18
muze mit
poradnej problem se rozbehnout. Jednoznacne mizerne chlazeni v tom poli.

Aigor