vyber fotaku

Tony Malecký tony@malecky.cz
Středa Prosinec 13 17:31:06 CET 2006

Vsichni Vam radi sice moc hezky... ale jelikoz jsem pred cca mesicem kupoval
14ti lete dceri digitalni fotak muzu Vas ubezpecit ze vsechny ty kecy
ohledne optiky a svetelnosti a kvality ccd a podobne nesmysly ji vubec, ale
vubec nezajimaly a nakonec se vybiralo ze 3 fotaku ktere mely ruzovou barvu
a koupila si  ten co byl nejmensi aby se ji vesel do kapsy u rifli nebo kam
to chce nacpat...

Takze - zeptejte se predevsim dcery, jinak budete za otce ktery vubec netusi
co je in...

:-)

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Vlada Andel" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
To: "konfera" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 13, 2006 8:53 AM
Subject: OT: vyber fotaku

Dobry den,
dostal jsem ukol vybrat fotak pro dceru - neco jednoducheho co by pochopila
:-), zas tak moc nefoti. Po dobre zkusenosti s Minoltou A200 chci pouze
fotak se stabilizatorem. Z toho mi jako jediny rozumny vysel Panasonic
DMC-LS2
http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Shortcut=PAF-LS2&Type=K&CategoryId=0
jen ty rozmery cidla 1/2,5" mi pripadaji dost male. Ale koukal jsem ze
spousta kompaktu ma tak male cidlo. Ukazkove fotky tam maji na 80 ASA - je
to na tech 400 jeste pouzitelne? Ostatni vyrobci nabizeji taky fotaky se
stabilizatorem, jenze s digitalnim. Jak to pracuje? Nezmensi se rozliseni na
polovinu? Pokud vim tak kamery se stabilizatorem mely dvakrat vic pixelu,
coz tady jaxi chybi.
Andel