Problem s ISP u AT89S8253 pripadne redukce TQFP44 DIL

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Prosinec 13 15:14:21 CET 2006

> Skusali ste pozerat osciloskopom? Skusali ste seriove zakoncovacie

Jo, vse se zda dobre, otazka jestli ja i brouk povazujeme za dobre totez...

> odpory? Aky kabel pouzivate?

Myslite zakonceni ISP? ISP kabel je snad original, mam tu ale i nejaky
ktery jsem si nacvaknul kdyz jsem mel dojem, ze se loni pri stehovani
ztratil. Oba maji cca 10cm, delka signalu na PCB je tak 3cm.

> Tento svab je inak zrejme dost nepodarok, mnohi na neho nadavaju (najma
> ti, co ho pouzivaju ako nahradu za 'S8252) Zazil uz spustu revizii a v

To jste nas nepotesil... Puvodne tam snad byla 89C52, pak S8252 a ted
S8253. Kdyby nebyl relativne slozity SW odladeny a vyzkouseny uz ve
velkem poctu ks dali bychom tak uplne jiny MCU ale tady musi byt neco s
jadrem x51. Kdyz uz je to nakousnuto, co by jste doporucil za (hodne)
podobny, rozumne dostupny ale mene probelmovy typ x51?

> tych starsich ma celkom "zaujimave" chyby... (vid erraty)

Jo to jsem si vsiml, mame revizi H nebo vyssi, ma uz XTAL Osc Bypass

> Nakoniec testova otazka: ake kondiky mate pri krystali?

Zadne, je tam oscilator 22,1184MHz s TTL vystupem MCU bezi primo z nej a
pro dalsi periferie je tam delicka.

Jeste jsem neuvedl jednu vec: napajeni cele desky je 3.3V

> wek

Pavel