Tranzistor ako topne teliesko

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Prosinec 13 13:35:40 CET 2006

no pokial chcete vytapat plech tak ho staci hodit do vody, garantujem ze
bude uplne vytopeny :-)
Ak ho chcete ohrievat tak si vezmite bud lubovolne vykonove tranzistory
(mosfety alebo bipolarne) alebo rezistory v puzdre TO220. V pripade
tranzostora k tomu treba prilepit jeden trimer ktorym nastavite
potencial/prud do riadiacej elektrody a je to hotove.
Tam naozaj netreba vobec nicim nakopavat, staci primontovat dany prvok
na plech a nastavit velkost stratoveho vykonu. S teplotou im ale
uchadzaju parametre, takze na to bude treba myslet pri poziadavke na
stabilitu teploty.
b.