OT: vyber fotaku

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Prosinec 13 11:28:43 CET 2006

> dostal jsem ukol vybrat fotak pro dceru - neco jednoducheho co by pochopila
> :-), zas tak moc nefoti. Po dobre zkusenosti s Minoltou A200 chci pouze
> fotak se stabilizatorem. Z toho mi jako jediny rozumny vysel Panasonic
> DMC-LS2
> http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Shortcut=PAF-LS2&Type=K&CategoryId=0
> jen ty rozmery cidla 1/2,5" mi pripadaji dost male. Ale koukal jsem ze
> spousta kompaktu ma tak male cidlo. Ukazkove fotky tam maji na 80 ASA - je
> to na tech 400 jeste pouzitelne? Ostatni vyrobci nabizeji taky fotaky se
> [...]

Chvilku jsem si s ním hral a myslim ze je za tu cenu dobry. ISO 400 uz
je nic moc, ale na 200 se da fotit dobre a to ve vetsine situaci staci.
Diky stabilizatoru se da fotit i na pomerne dlouhe casy, takze je to
pouzitelne i pri nizsim osvetleni, kdyz clovek nechce/nemuze pouzit blesk.

Co se tyce toho digitalniho stabilizatoru, mam tuseni ze to jakovy
vyfoti vice fotek tesne za sebou a ty pak slozi dohromady pricemz
respektuje jejich vzajemne posunuti. Ale to je jen muj dojem, mozna je
to uplne jinak. Nicmene tady je stabilizator opticky a rozhodne ma svuj
efekt.

Lukas Grepl