OT: vyber fotaku

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Prosinec 13 10:01:56 CET 2006

Stabilizator je dobry akorat tak na nejake momentky-vycvaky z kterych
stejne nic nebude. Na poradnou fotku, kde si clovek musi promyslet kdy
fotit, co a jak, je plne k nicemu, protoze ma po ruce stativ nebo vi co
si muze dovolit fotit z ruky (a to se nauci celkem rychle). Na
stabilizator bych se vubec neohlizel, protoze jedna z jeho necnosti je
(pokud je zabudovan v objektivu) zmenseni svetelnosti objektivu, takze
nula od nuly pojde.