Vyber notebooku - znovu

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Prosinec 12 23:43:12 CET 2006

Jen tento tyden mi rukama prosly 3 notebooky ASUS F3F, Acer Ferrary a IBM ThinkPad T41.
Na prvni pohled je IBM nejmene zajimavy a nevzhledny stroj.
Hledateli ergonomicky promysleny stroj s bytelnou konstrukci doporucujiIBM, kdybych to nezazil tak bych neveril, po dlouhe dobe notebook, ktery je vic nez plastovy vergl.