[OT]: Vyber notebooku - znovu

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Prosinec 12 20:13:56 CET 2006

Bracha ma fujitsu-Siemens a je spokojenej. Ja mam Acer TM2000 (tedy uz
2,5 roku stare) a take si nemuzu stezovat. Vlastne si to nemuzu
vynachvalit, protoze co ten notebook vydrzel, to je neuveritelne.
Zaprve na nem pocitam uz pres rok boinc projekty, takze bezi tak 16
hodin dene na maximalni vykon (myslim ze rekord je tyden v kuse). Z
pocatku jsem si ho nosil na prednasky (ale pak me to preslo) a tou
dobou na nej nekolikrat pekne spadnul (nosim ho na zadech v batohu
dicota a kdyz uklouznu na naledi, tak letim primo na nej.Jen tak pro
porovnani kdyz jsem tak kdysi uklouznul, tak mi narazem praskla PET
lahev s vodou v batohu.). Ale za rekord povazuju, kdyz mi jsem ho za
behu vynesl s pretopene mistnosti (okolo 30 stupnu) na verandu na
chate, kde bylo 8 stupnu a pak po hodine hodonesl zase zpatky. Notas
vypadal sice, jako bych ho postrikal vodou s vodovodu, ale bezel v
pohode.
Takze ja bych Vam doporucil acer, i kdyz ho nekteri zatracuji, tak me
slouzi ke spokojenosti. Problemy jsem nemel ani s instalaci linuxu
(bezel mi na nem slacware, fedora, ubuntu) a to nejsem zadny linuxovy
odbornik, takze mi to muselo bezet na prvni pokus bez nejakych
slozitych hacku a hledani ovladacu po netu (vyjma slackware)

Honza K