Vyber notebooku - znovu

aze azehw@volny.cz
Úterý Prosinec 12 19:37:48 CET 2006

Fujitsu-Siemens, AMILO M1450G, 15,4" WXGA širokoúhlý displej s technologií
CrystalView, 1280 x 800 bodu, grafika Intel GMA 900 s až 128 MB pameti,
procesor Intel Pentium M 735A 1,70 GHz, 512MB DDR RAM, DVD+/-RW DL
mechanika, 80GB SATA HDD 5400 ot./min., WLAN b/g, LAN, ...XPhome, 18782,- s
DPH
Prave ho objednavam, taky pro jednu studentku (od TS-Bohemia), sam pouzivam
o neco starsi 1,4GHz se sirokym displejem, 40GB diskem,wifi atd..
AZE

----- Original Message -----
From: "Aleš Chlubný" <Ales.Chlubny@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 12, 2006 7:23 PM
Subject: [OT]: Vyber notebooku - znovu

Dobry den, premyslim o koupi NB a nevim jak si v zaplave ruznych typu a
znacek vybrat. Chci ho pouzit hlavne do skoly (VS elektro) a nechci do neho
investovat zbytecne moc (hrat hry pri prednaskach jako nekteri opravdu
nemusim:-), ale zas aby to nebyl nejakej s**c co nic nevydrzi. Slysel jsem
ze kvalitni NB jsou Toshiba, HP nebo Fujitsu-Siemens. Prosim muzete mi nekdo
doporucit po cem bych se mel koukat? Diky.

S pozdravem,
Ales Chlubny