Watmetr za 299 - Lidl

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Úterý Prosinec 12 16:38:12 CET 2006

Mne to maximum maze. Dlouhy stisk velkeho tlacitka. Nutno drzet dost dlouho.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Lubor Otta
Sent: Monday, December 11, 2006 9:04 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Watmetr za 299 - Lidl

Shrnu znovu dosud známé nevýhody MEROXu:
-Neměří skutečný příkon, ale kecá (poddměřuje) podle míry deformace proudu od sinusovky. (přitom ale na sinusovce správně koriguje jalový příkon)
-Měří jen v jendé půlvlně, takže spotřebiče s DC složkou (fén) změří úplně špatně
-Neumím vymazat zachycené odběrové maximum
Lubor