škoda že maxim v těchto končinách není zastoupen lépe

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Prosinec 12 15:44:37 CET 2006

Mno, ja sice osobnu skusenost nemam, ale roky citam na roznych forach
takmer stale tu istu prihodu, ze vzorky maxim rozdava rad, ale tie
zriedkavejsie produkty sa ziskavaju tazko a len vo velkych mnozstvach.
Nieco na tom bude - maxim je fabless.
Viaceri uviedli ako kriterium pouzitia to, ze dana suciastka je vedena
vo vacsom mnozstve u digikey.

wek