Re: Úprava motocyklu pro tělesně postiženého-elektronické ovládání spojky

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Prosinec 12 09:50:21 CET 2006

Jako dite jsem znal chlapika co jezdil pro cistirnu a mel obe ruce jen po
lokte. Normalne ridil auto, tehdy okctavii combi.
Dnes jsou na vsechno hrozne prisna pravidla a tak tu upravu samodoma na tu
motorku taky moc nedoporucuju. Zkusil bych firmu co se timto zabyva. Mozna
uz maji neco takoveho homologovaneho.
J. Polivka

A neexistuje na to nějaká specializovaná firma, co by to vyrobila včetně
nějakého atestu? Co já vím, tak vozíčkáři mají taky upravená auta
nějrůznějších značek třeba pro ovládání jenom rukama a nevěřím, že by to
bylo homemade řešení, nebo že by taková auta prodávaly rovnou automobilky.

ml