Detektor zemniho plynu

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Úterý Prosinec 12 09:45:55 CET 2006

	Diky za informaci.
	Nicmene by me stale zajimalo, v okamziku, kdyz nastane ta klasicka neprijemna sitace a zda se mi, ze je v okoli kotle ci sporaku nejak citit plyn (resp. ten odorizer), kolik to tak muze byt koncentrace? Je mi jasny, ze to hodne zavisi na promenlive koncentraci odorizeru, ale nechci to presne, staci priblizne - 0,1%, 1%, 10%, 30%...
	Proste me zajima, kdo to uciti driv, jestli ja nebo detektor.

			Ales Zika
			http://results.cz