OT 19" LCD Monitor

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Prosinec 12 07:41:04 CET 2006

No, Já nevím. Domnívám se, že tato konference je takovým přínosem právě proto, že se tu probírají i věci souvisící s elektronikou. Můj dotaz byl OT a proto jsem ho jako OT řádně označil. Nechápu, proč jste OT vymazal. To OT právě např. pro Vás znamená NEČŤETE. Já jsem doufal, že se tu rozprodí diskuse o technologiích ve které já získám informace, které povedou k rozumnému výběru. A jistě by byly přínosem i pro další diskutující. Inu podařilo se Vám to v zárodku zarazit. Takže v prodejně udělám eniky beniky kliky béééé a uvidím jak to dopadne. Nevím co Vás vede k doměnce, že mě k dotazu vede lenost. Než jsem ho položil srávil jsem na internetu několik hodin. Jediné, co jsem se tam dozvěděl bylo že nikdo vlastně neví nic. Kam jinam bych měl dotaz položit než sem do konference, kde jsou technicky založení lidé které již znám, vážím si jich a jejichž názor pro mě něco znamená ? V jiných konferencích se vyskytují buď lidé kteří když slyší, že chcete koupit low end už s Vámi ani nepromluví nebo naopak Vás zahrnou snůškami blábolů nebo urážek. Na to vše jsem na internetu narazil. Na relevantní informace ale ne. Podle zveřejňovaných údajů výrobců a prodejců se dozvíte, že jsou vlastně všechny monitory stejné (dokonalé, jedinečné a skvělé). A tomu já příliš nevěřím.
Takže odpusťte, že jsem se narodil, už to více neudělám.

Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Dušan Doležal
Sent: Monday, December 11, 2006 6:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: 19" LCD Monitor

Ale jo, ja vim ze jo, ono ani nejde o tyhle dva konkretni dotazy, jako obecne o ten pristup, neco nevim - v konfere je hodne lidi - sup tam z dotazem. A posledni dobou mam pocit, ze uz je toho nejak hodne, kazdy druhy dotaz je nejaky pocitacovy, ale pritom totalne OT. A pritom je plno pocitacovych konferenci, takze si myslim ze jde opravdu hlavne o lenost. Tot vse.

Dusan Dolezal