OT: problem s inetem na karneval

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Prosinec 12 00:46:10 CET 2006

Až na to, že někde v tom původním mailu bylo, že ping na DNS záznam funguje
normálně. Ostatně funkčnost DNS serveru jde velice snadno prověřit přes
nslookup.

PS: Už mně rukama prošlo několik routerů a můžu doporučit pouze hardware, na
který lze nainstalovat linux. Ludry typu D-Link, OvisLink, nižší řady
Linksysu, Zyxely (především ty, co dává Telecom), SMC a další opravdu
nedoporučuju. Jsou s tím akorát problémy...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death