OT: problem s inetem na karneval

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Prosinec 11 22:44:10 CET 2006

Hmm...sice to byl tip, ale  určitě ne dobrej.

Já "tipuju" , že je problém  DNS. Zkuste do prohlížeče zadat přímo
číselný název serveru. Třeba seznam.cz má : 194.228.32.3
Jestli vám to s tímhle pojede a normálně ne ( seznam) , tak je někde
100procent  chyba v konfiguraci DNS serverů. ( nemusí být nutně u Vás )
řešení je pak nastavit nějakou pevnou DNS v síťových připojeních. Jeden
čas tohle byl problém DSL připojení.

Měl jsem před časem nainstalovaný nějaký plug-in do mozily, který ty
číselné názvy jednotlivých webů logoval a při příštím zadání sám překládal.
Mělo to výhodu, že stránka naběhla o něco rychleji, nemusel se totiž
používat DNS server .....což někdy zdržuje. Pokud není DNS dostupný, pak
to zdržuje fest :-)