OT: problem s inetem na karneval

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Prosinec 11 19:50:46 CET 2006

Zdravim, trochu jsem ve svem problemu postoupil dal.

Na PC, kde je problem s internetem mam vice systemu,
nainstaloval jsem tedy ovladace wifi zarizeni i na jiny system
(stejna verze W2000) a zkousel, co to udela.
Zavada se opet opakuje, tzn, po nejakem case
prestanou jit prohlizece internetu.......ping jsou
jak na domenu tak na primou adresu.
Ale, zjistil jsem, ze kdyz se pripojim na muj AP
(ovis link) a pristupuji k nemu pres webove rozhrani
cili pres IE, tak se zavada projevuje stejne, cili po nejake dobe
se do AP-cka nedostanu, i kdyz na nej mam "spickove" pingy.

Abych rekl pravdu, nevim vubec, co dal......:-(((

Kdyby snad nekdo mel jeste nejaky napad?

Zatim jdu prohledat internet, ale pochybuji, ze neco najdu.

Prichy

PS: zatim jsem nezkousel vyradit wifinu na strane
blbnouciho PC, ale jak to tak vypada, prijde i na to