19" LCD Monitor

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Prosinec 11 14:26:26 CET 2006

Sorry ze budu zase za rejpala, ale tohle mi neda, to je za dva dny uz druhy
dotaz na LCDcko. Ja chapu ze clovek proste hleda informace o necem co si
chce koupit a nechce se spalit, a ze je lakave se zeptat v konfere, protoze
je tu xx lidi, a treba nekdo neco vi. Ale to se prece tahle neda, to bych se
tu za chvili mohl ptat i na to, jaky si mam koupit boty (mozna ze pocitacove
LCDcko na prvni pohled pusobi jako ze s tematem konference souvisi, ale dne
meho tomu tak neni a je to skoro stejne OT jako treba ty boty). Ja si taky
nedavno kupoval zrovna to LCDcko (a predtim spoustu dalsich veci, treba
namatkou router), taky jsem o tom nic nevedel, ale proste to sem nepatri a
pripada mi neohleduplne s tim tady otravovat jenom proto, ze je tu hodne
lidi a nekdo mozna vi. Koneckoncu je spousta jinych konferenci a webu k
tematu, kde se da zeptat, hledat, atp., je to spis otazka lenosti.
Koneckoncu u toho LCDcka jsem nakonec nasel informaci dost, ze nejsou
verohodne je jasne, ale to nejsou tak uplne verohodne ani tady v konfere,
jak je ostatne videt z vasi zkusenosti se Samsungem (az se vas nekdo zepta
tak mu reknete ze je to smejd) a z prvni reakce (kde je velmi chvalen).
Proboha mejte trochu soudnosti a ohleduplnosti.

Ted k tematu, jestli chcete LCDcko na fotky, tak jednoznacne nejake s PVA
nebo MVA panelem, ma podstatne lepsi kontrast, podani barev, a uhly pohledu.
A za tyhle penize se nejake sehnat daji, konkretne Acer AL1923, ktery mam v
praci na stole, stoji nejak podobne a jsem s nim VELMI spokojen (kdyz se ale
zacnete ptat, tak zase nekdo jiny vam rekne ze Acer je smejd, takze vida,
zase neverohodna informace... :-).

Dusan Dolezal