19" LCD Monitor

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Prosinec 11 14:05:32 CET 2006

No a já bych právě doporučil Samsung. Jsou to slušný low-endy s velmi dobrým
poměrem cena/výkon a navíc docela slušně vypadají. Navíc jako jedni z mála
používají vlastní obrazovky. Určitě bych nedoporučoval Acer, některý série
se docela kazí a reklamace v Aceru jsou opravdu na zblití. Moc víc
zkušeností nemám, mezi docela slušný značky zařazuju ještě NEC a FSC (s těma
mám ale minimum zkušeností), u Sony je to jak kdy...

PS: Kolega má na moje doporučení model 730BF a mohl fotky porovnat s nějakým
Acerem. Tehdy mně dal za pravdu, že ten Samsung je daleko lepší, i když byl
tehdy o dost dražší než většina Acerů. Já mám doma 930BF a taky si nemůžu
stěžovat.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death