Detektor zemniho plynu

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pondělí Prosinec 11 09:18:05 CET 2006

	Zdravim,

	chtel bych si po jistotu poridit ke kotli detektor unikajici plynu. Neco jsem nasel na Jablotronu - http://www.jablotron.cz/ezs.php?pid=products/gs-130, http://www.jablotron.cz/ezs.php?pid=products/gs-133.
	Mate s tim nekdo zkusenosti, je to k necemu, nebo mi doporucite neco jineho?

	A jeste by me zajimalo, co v praxi znamena koncentrace 10% LEL. Chapu snad spravne, ze az toho plynu bude ve vzduchu 10x tolik tak to bouchne, ale tech 10% znamena, ze to skoro neni citit, nebo naopak uz smrdi plynem celej barak? Jakou koncentraci je vubec clovek schopen bezne zaznamenat cichem?

	Diky,

			Ales Zika
			http://results.cz