Ja na podsviceni notebooku IBM TP-600E ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Neděle Prosinec 10 14:32:06 CET 2006

Zdravim vsechny,

na mem notebooku zacinam mit problemy s podsvicenim LCD. Uz delsi dobu mi pri zapnuti NB byla ruzova. Ale kdyz se CCFL zahrala, vsechno bylo OK. Ted mi podsviceni blika jako kdyz startuje zarivka. A vetsinou nenabehne.

Chapu, ze notebook uz sve zazil a odslouzil. Ale je ho skoda vyhazovat jen kvuli nefunkcnimu podsviceni.

Mate nekdo tip, jak tuhle chybku opravit ? Je to zalezitost samotne lampy, nebo problem s menicem ? A kde sehnat novou ?

Eventualne je tu nekdo z Prahy, a opravil by to za mirny uplatecek ?

Diky,
VP