problem s inetem na karneval

Taksun taksun@seznam.cz
Neděle Prosinec 10 13:28:40 CET 2006

Tak s tím to jsem se trápil hodně dlouho, máme doma 2 notebooky stejně jako vy připojené přes wifi nastavil jsem wifinu jako bridge a po každé když se jeden z nás odpojil už se nemohl připojit aniž by se nevypnul ten kanelový modem. Vem te si to že modem mám ve sklepě v dílně abych se mohl v dílně připojit přes USB a pc jsou v druhém patře. Těch schodů........ Kolikrát jsem šel 2x i 3x než se vše načetlo jak má, a to jen za stavu kdy oba pc byly připojeny k wifi.  Na karnevalu mi na nějaké modré lince (placené) vysvětlili proč to tak je. Prý se za modem dají připojit jen 2 pc tedy 2 mac adresy pokud je to přímo na kabelu ať už UTP nebo USB je vše v pohodě a funguje to. Pokud je tam v cestě ještě wifi tak se jako druhý pc načte adresa té wifi a druhý pc se už nemůže připojit. Tak jsem to udělal tak jak to má být, tedy wifinu přenastavil jako přístupový bod s natem. Kabelový modem si teď načte pouze samotnou wifinu a za wifinou může být cokoliv. S překladem adres není problém funguje icq, ie, skype, mozila prostě vše jak má. Mám wifi Straight WRT311.
  ----- Original Message -----
  From: Prichy
  To: HW-news
  Sent: Sunday, December 10, 2006 8:58 AM
  Subject: OT: problem s inetem na karneval

  Dobry den, omlouvam se za OT

  Problem je nasledujici, dva PC, u karnevalu zaplacene dve IP (prideluje
  ted uz DHCP)
  rozvod site pomoci wifi (Ovis link)......na obou PC "vse" v sitich
  nastaveno stejne
  jeden PC v bez problemu, pri pripojovani druheho je nekdy treba na
  chvili vypnout
  karnevalacky Motorola modem.....pak vetsinou nabehne a jdou vsechny
  programy
  (co mam naistalovane) v pohode, po par minutach prestane fungovat
  IE....kupodivu
  ICQ apod, fungujou dal.

  Od ceho zacit? Kde hledat chybu?
  Nemate prosim nejaky tip?