Watmetr za 299 - Lidl

aze azehw@volny.cz
Pátek Prosinec 8 23:45:30 CET 2006

Nemam wattmetr z Lidlu, ale tento typ Conrad viz odkaz nize, uz nekolik let.
Lisi se jen jinym napisem. Nevim co v nem je, ale kdysi jsem porovnaval
udaje pri ruznych zatezich (i PC, tedy spinane zdroje) tohoto meraku a
klasickeho ruckoveho laboratorniho elektrodynamickeho wattmetru Metra.
Minimalni rozdily. Asi bude lepsi nez ten za 299,- .....
AZE

Ne je to ten levnejsi za tech cca 449Kc viz
http://www.conrad.cz/monitor-spotreby-el-energie+dp73254/ a ma ceskou
zasuvku.

RadekCX - http://www.cncnet.info