Pruchozi emulator PC klavesnice

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Pátek Prosinec 8 23:42:11 CET 2006

Nedavno jsem resil neco podobneho, chtel jsem emulovat jen klavesnici.
Pokud budete prepinat 4066 mezi klavesnici a dalsim zarizenim, muzou mit
nektere klavesnice/desky problemy s velkou impedanci tech spinacu, videl
jsem reseni s jazyckovymi relatky, ktera odpojila klavesnici aby mohl
byt pripojen ten Vas "bastl" (CLK a DATA "bastlu", jak rikate, musi byt
ve stavu vysoke impedance pri pripojene "hlavni klavesnici" -
nepotrebujete tedy prepinaci relatko, ale pouze spinaci/rozpinaci. Neni
to ale moc elegantni reseni. Komunikaci jeste nemam doresenou, jakz
takz, to funguje, ale musel jsem to narychlo udelat pres RS232 a vratim
se k tomu asi az na jare :-).

Prijemny den, a hodne stesti,

Jan Puhony