stehovani XP na jiny disk

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 23:07:30 CET 2006

>..... majitel
>konstatoval ze na disku jsou docela cenna data, odmitl jsem delat dalsi
>pokusy a rovnou ho poslal do www.zachranadat.cz. ....

Sory, je to trochu mimo misu, ale to se stale lidi nenaucili jeste cenna
data zalohovat?
Ja se s tim setkavam snad cim dal tim vic, nekteri jsou naprosto
nepoucitelni. Dokud to totiz zachranit jde, vznikne v podvedomi
pocit, ze to pujde pokazde. Vetsinou zacnou zalohovat ( a investovat do
zalohovaciho mechanismu) lide, kteri o data definitivne prisli.

Ja osobne neverim na disku ani jedinemu bitu, prakticky pokazde mam
dulezite fotky atd alespon na 2 a vice mistech. (1x mimo PC)
Jinak co se tyce zaloh  hodne verim DVD-RAM od Panasonicu, co tohle
medium  vydrzi je opravdu s podivem. Od jara na jednom mediu simuluju
"starnuti" ( slunicko, mrazak, dest, UV od lampy, vlhkost , horko za
oknem auta, a tak stale dokola) a pri namatkove kontrole zatim narozdil
od DVD-xx  data naprosto OK.